Контрольна робота з теми: ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів, набутих у ході вивчення теми 1
Тип уроку: урок систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ . Основна частина уроку
1)  Яка битва отримала назву «Битва народів»?
А   битва під Аустерліцем
Б   Бородінська битва
В   битва під Лейпцигом
Г   битва під Ватерлоо
Відповідь: В.
2)  Як називається період з історії Французької революції, пов’язаний з якобінцями?
А   якобінська революція
Б   якобінська диктатура
В   якобінська реформація
Г   якобінська конгрегація
Відповідь: Б.
 3) Установіть хронологічну послідовність подій.
А   термідоріанський режим
Б   якобінська диктатура
В   повалення монархії
Г   штурм Бастилії
Д   установлення республіки
Відповідь: 1В 2Д 3Б 4А.
4) Визначте за описом, про яку битву йдеться.
Це найвидатніша морська битва початку ХІХ ст., яка відбулася 21 жовтня 1805 р. між англійським і франко-іспанським флотами біля мису на Атлантичному узбережжі Іспанії (біля міста Кадіс). Напередодні битви англійський адмірал Нельсон підняв на своєму кораблі сигнал: «Англія чекає, що кожен виконає свій обов’язок». Франко-іспанський флот, використовуючи стару лінійну тактику, був розрізаний двома колонами англійських кораблів та розсіяний. Ця битва перешкодила спробі Наполеона висадитися на Британських островах. А переможець битви, адмірал Нельсон, був смертельно поранений.
А   Трафальгарська битва
Б   Бородінська битва
В   Аустерліцька битва
Г   битва під Ватерлоо
Відповідь: А.
5) Побудуйте причинно-наслідковий шлях революції 1848 р. у Франції за планом: а) передумови, б) причини, в) привід, г) події, д) наслідки, е) значення. (3 бали)
6) Яка роль у світі відводилася Віденському конгресові? (2 бали)

7) Як Ви думаєте, чи можна говорити про Наполеона як про особистість. Чому у наш час до його особи прикута загальна увага й навіть замилування великої кількості людей? (3 бали)

Немає коментарів:

Дописати коментар