Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів,
набутих у ході вивчення теми 1
Тип уроку: урок систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ . Основна частина уроку
1) Яка
битва отримала назву «Битва народів»?
А битва під Аустерліцем
Б Бородінська битва
В битва під Лейпцигом
Г битва під Ватерлоо
Відповідь: В.
2) Як
називається період з історії Французької революції, пов’язаний з якобінцями?
А якобінська
революція
Б якобінська
диктатура
В якобінська
реформація
Г якобінська
конгрегація
Відповідь: Б.
3) Установіть
хронологічну послідовність подій.
А
термідоріанський режим
Б якобінська
диктатура
В повалення
монархії
Г штурм
Бастилії
Д
установлення республіки
Відповідь: 1В 2Д 3Б 4А.
4) Визначте за описом, про яку битву йдеться.
Це найвидатніша морська битва початку ХІХ ст., яка
відбулася 21 жовтня 1805 р. між англійським і франко-іспанським флотами біля
мису на Атлантичному узбережжі Іспанії (біля міста Кадіс). Напередодні битви
англійський адмірал Нельсон підняв на своєму кораблі сигнал: «Англія чекає, що
кожен виконає свій обов’язок». Франко-іспанський флот, використовуючи стару
лінійну тактику, був розрізаний двома колонами англійських кораблів та
розсіяний. Ця битва перешкодила спробі Наполеона висадитися на Британських островах.
А переможець битви, адмірал Нельсон, був смертельно поранений.
А
Трафальгарська битва
Б
Бородінська битва
В
Аустерліцька битва
Г битва під
Ватерлоо
Відповідь: А.
5) Побудуйте причинно-наслідковий шлях революції
1848 р. у Франції за планом: а) передумови, б) причини, в) привід, г) події, д)
наслідки, е) значення. (3 бали)
6) Яка роль у світі відводилася Віденському
конгресові? (2 бали)
7) Як Ви думаєте, чи можна говорити про Наполеона як
про особистість. Чому у наш час до його особи прикута загальна увага й навіть
замилування великої кількості людей? (3
бали)
Немає коментарів:
Дописати коментар